مقالاتمقالات آموزشی

11 راز پنهان برای جلوگیری از سرقت پژو ۲۰۶

پژو ۲۰۶ یکی از پرفروش‌ترین خودروهای داخلی در ایران است. این خودرو به دلیل قیمت مناسب، طراحی زیبا و مصرف سوخت بهینه، محبوبیت زیادی دارد. با این حال، پژو ۲۰۶ یکی از خودروهای پر سرقت در ایران نیز محسوب می‌شود. در این مقاله به بررسی روش‌های افزایش امنیت پژو ۲۰۶ و جلوگیری از سرقت آن می‌پردازیم.

معرفی 10 روش‌ افزایش امنیت پژو ۲۰۶

نکات امنیتی برای بالابردن امنیت پژو 206 به شرح زیر هستند:

1. نصب قفل فرمان

قفل فرمان یکی از ساده‌ترین و موثرترین روش‌های افزایش امنیت پژو ۲۰۶ است. این قفل مانع از باز شدن فرمان خودرو می‌شود و به سارقان زمان زیادی برای باز کردن آن نیاز دارند.

2. پارک خودرو در مکان‌های پر رفت و آمد یا تحت پوشش دوربین مداربسته

پارک خودرو در مکان‌های پر رفت و آمد یا تحت پوشش دوربین مداربسته، احتمال سرقت آن را کاهش می‌دهد. سارقان ترجیح می‌دهند خودروهایی را سرقت کنند که در مکان‌های خلوت و کم تردد پارک شده‌اند.

3. نصب قفل پدال

قفل پدال مانع از حرکت خودرو می‌شود. این قفل با اتصال به پدال‌های گاز و ترمز، حرکت خودرو را غیرممکن می‌کند.

4. نصب قفل زاپاس

نصب قفل زاپاس مانع از سرقت لاستیک زاپاس خودرو می‌شود. این قفل با اتصال به پیچ‌های لاستیک زاپاس، باز کردن آن را برای سارقان دشوار می‌کند.

5. نصب محافظ کامپیوتر و باتری

کامپیوتر و باتری از جمله قطعات ارزشمند خودرو هستند که در معرض سرقت قرار دارند. نصب محافظ کامپیوتر و باتری، باز کردن آنها را برای سارقان دشوار می‌کند.

6. نصب محافظ قفل کاپوت و محافظ سیم کاپوت

قفل کاپوت و سیم کاپوت از جمله نقاط ضعف پژو ۲۰۶ هستند که سارقان از آنها برای باز کردن کاپوت و سرقت قطعات خودرو استفاده می‌کنند. نصب محافظ قفل کاپوت و محافظ سیم کاپوت، باز کردن آنها را برای سارقان دشوار می‌کند.

7. نصب کورکن ۲۰۶

کورکن ۲۰۶ یک وسیله ساده است که با نصب روی سوراخ‌های درب خودرو، از خم شدن درب‌ها توسط سارقان جلوگیری می‌کند.

8. نصب قفل رینگ

نصب قفل رینگ، باز کردن چرخ‌های خودرو را برای سارقان دشوار می‌کند.

9. عدم گذاشتن اشیای قیمتی در معرض دید داخل خودرو

سارقان به دنبال خودروهایی هستند که اشیای قیمتی در داخل آنها وجود دارد. با عدم گذاشتن اشیای قیمتی در معرض دید داخل خودرو، می‌توانید احتمال سرقت آن را کاهش دهید.

10 نصب دزدگیر خودرو

دزدگیر می‌تواند به عنوان یک عامل بازدارنده عمل کند. سارقان ترجیح می‌دهند از خودروهایی سرقت کنند که دزدگیر ندارند. در صورت نیاز به خرید و نصب بهترین و باکیفیت ترین دزدگیرها “اینجا” را کلیک کنید. یا با کارشناس ما تماس (09352826707) بگیرید.

11. نصب ردیاب خودرو

حال آنکه همه موارد بالا را انجام دادید ولی باز هم یک سارق حرفه ای خودرو 206 شما را سرقت کرد چه؟ در این شرایط چه باید کرد؟ توصیه متخصصین امنیت خودرو، استفاده از ردیاب خودرو است. برای بررسی، قیمت روز و خرید انواع ردیاب میتوانید “اینجا” کلیک کنید. یا با کارشناس ما تماس (09352826707) بگیرید.

نکات تکمیلی

  • در هنگام نصب لوازم ضد سرقت، حتما از یک نصاب حرفه‌ای کمک بگیرید تا لوازم به درستی نصب شوند و سارقین نتوانند به راحتی آنها را باز کنند.
  • برای افزایش امنیت خودرو، علاوه بر نصب لوازم ضد سرقت، از رانندگی مطمئن و رعایت نکات ایمنی نیز غافل نشوید.

تحریریه تهران نصب

تحریریه تهران نصب از برترین متخصصین حوزه خودرو، امنیت و نصب تشکیل شده است. کلیه افراد این بخش با جدیدترین تجهیزات این حوزه آشنایی کامل داشته و همواره سعی در ارائه بهترین و مفیدترین مطالب را دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا