مجله ردیاب (GPS)مقالاتمقالات خبری

داستان عجیب مردی که سارق را با ردیاب (GPS) خودرو دستگیر کرد!

یک مرد 58 ساله با استفاده از ردیاب GPS ماشین خود را ردیابی کرد و سارق را دستگیر کرد.این مرد، که هارجیت سینگ نام دارد، یک تاجر در بخش اجاره خودرو است که پنج خودرو دارد. او یکی از این خودروهای ارزشمند خود را با یک ردیاب خودرو مجهز کرد.

یک روز، راننده سینگ ماشین را به خانه او در یک منطقه مسکونی پارک کرد. روز بعد، سینگ به هنگام صبح متوجه شد که ماشین او ناپدید شده است. او با راننده تماس گرفت و در محله به جستجوی ماشین پرداختند، اما موفق به یافتن آن نشدند.

سینگ ابتدا خواست تا با مراجعه به پلیس، گزارش سرقت خودرو خود را ثبت کند. سینگ با فکر کردن در مورد اینکه روند پیگیری پرونده ممکن است چقدر طولانی باشد از رفتن به اداره پلیس منصرف شد. او همچنین به یاد آورد که یک ردیاب GPS در ماشین نصب شده است.

سینگ بلافاصله با شرکتی پشتیبانی ردیاب خودرو تماس گرفت و از آن ها درخواست کرد تا موقعیت مکانی خودرو را با او به اشتراک بگذارند.

به او گفته شد که ردیاب نشان می دهد که ماشین در یکی از محله های شهر در حال حرکت است. سینگ به دنبال ماشین رفت و سرانجام آن را در یک منطقه مسکونی دیگر در همان شهر پیدا کرد.

سینگ در این مرحله با پلیس تماس گرفت و آنها برای دستگیری سارق آمدند. پلیس سارق را دستگیر کرد و او به جرم سرقت خودرو متهم شد.

این داستان نشان می دهد که ردیاب های GPS می توانند ابزاری مفید برای ردیابی وسایل نقلیه سرقتی باشند.

اگر تمایل به مشاوره، استعلام قیمت، خرید و نصب در محل انواع ردیاب های با کیفیت را دارید، هم اکنون با کارشناسان مجموعه تماس (09352826707 کلیک کنید!) گرفته و یا به صفحه فروشگاه مراجعه کنید.

تحریریه تهران نصب

تحریریه تهران نصب از برترین متخصصین حوزه خودرو، امنیت و نصب تشکیل شده است. کلیه افراد این بخش با جدیدترین تجهیزات این حوزه آشنایی کامل داشته و همواره سعی در ارائه بهترین و مفیدترین مطالب را دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا